Aanleiding:
Nog even boodschappen doen. Een juiste keuze
maken, maar alle meningen, keurmerken en reclames creëren chaos. Wat moet er nu
gekozen worden? Een verstandige en bewuste keuze maken, wat ook bij ieders leefstijl,
budget en smaak past. Laat de diëtist de keuzestress en de chaos verminderen!
De consument heeft meer en meer last van
keuzestress en grijpt naar verschillende informatiebronnen, maar dat zijn er
zoveel! De consument ziet door het bos de bomen niet meer. Op deze keuzestress
kan de diëtist instappen en de consument de juiste handgrepen geven in de
supermarkt en de consument het vertrouwen in de diëtist laten leggen. Op deze
manier wordt de consument een cliënt! Daarbij wordt de stap kleiner gemaakt
voor de consument om aan de diëtist de waarheid te vragen over voeding.
Doelstellingen:
-
Keuzestress bij de consument
verminderen door de chaos in de supermarkt te verhelderen door de diëtist.
-
Ontwikkeling van de diëtist voor
begeleiding van de consument bij het maken van keuzes in trends, keurmerken en
verschillende informatiebronnen.
-
Een leerzaam en verhelderend
symposium aan de Haagse Hogeschool die zowel de diëtist als consument zal aanspreken.